Welcome too inaz Blog ,, If dh bce tinggal la kn comment or follow yeah , n last one kt sni jgn sesedap korg je nk maki2 kang dpat penyepak free kang ..!

Isnin, 15 November 2010

kesian akuw.:'(

akuw ade 4adek badek first name dye muhd helmy izzuan.dye selalu tanyew akuw,akuw tidow x kat umah sedare akuw sebab akuw selalu tidow kat umah tu..so bile dye selalu ckp camtu aku jadi terase mcm dye tu xnak akuw tidow kat umah akuw..:(
second kakak akuw name dye nur fhatin farhani dye selalu ejek akuw..aritu abg akuw nak pegi psr malam pastu akuw nak mkn kebab pastu akuw tercakap lah kedab pastu akuw pon kate lah silap2kebab..pastu pon aku buat lah bising akuw buat bising cam akuw jerit lah aku nak kebab pastu kakak akuw kate kaw pegi lah alang beli dye punye kedap nanti dye bising lak...pastu akuw lebey tinggi dari dye pastu dye nak kate rambot aku tu sebabnye yg membuatkan akuw tinggi..:(
third name dye muhd helmy firdaus akuw ngan dye selalu begadoh..biase nyew sbb dye akuw kene mrh ngan mak akuw...kadang2 akuw begadoh sbb intenet..kadang2 selalu begadoh sbb dye ejek akuw inilah itulah sampai aku mencarot..ermm..
n then kat sekolah kene ejek gak..dorang ejek akuw skema,selekeh n pape yg boleh diejek...
hurmm..:'(
n sedare2 akuw..sedare2 akuw ejek akuw simpel2 jew tapi ermmm...mase semue taman tade elektrik mak akuw call akuw sbb time tu mak akuw pegi khusus..pastu akuw angkat mcm hepi pastu akuw pon angkat..pastu sedare akuw kate akuw ni gedik n ngade2..pastu mak akuw nak ckp ngan kakak akuw..pastu akuw bagilah hp kakak akuw kat kakak akuw..pastu sedare akuw ckp mak kaw xnak ckp ngan kaw..aku terase lah mcm nak nangis je time tu..pastu kakak akuw nak tido umah sedare akuw kiteorg amik lah baju sekolah..pastu kakak akuw kate kejap nak mandi sekali kat umah sedare akuw kakak akuw suroh tunggu pastu dorang pon tunggu..bile akuw nak amik baju untok nak mandi sekali kat umah sedare akuw tu..pastu aku suroh lah dorang tunggu tapi dorang x tunggu pon..akuw rase mcm kakak akuw je yg didahulukan..:(
ermmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan